Meer dan 7500 originele parfums | Vertrouwde en verrassende keuze | Scherpe prijzen | Verzending met track&trace | Vind ons leuk |
Mijn account
Het lukt niet om me aan te melden voor ‘Mijn TopParfumerie’
Gelieve na te gaan of je het correcte e-mailadres hebt ingevoerd. Misschien heb je in het verleden een ander e-mailadres gebruikt? Is het wachtwoord wel correct? Je moet een combinatie van letters en cijfers gebruiken die tenminste 6 karakters lang is. Je kunt gebruik gemaakt hebben van kleine en grote letters, A-Z en de nummers 0-9.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen?
Ga naar ‘Mijn TopParfumerie’ in de rechterbovenhoek van het scherm. Klik op de link ‘Wachtwoord vergeten?’ en voer je e-mailadres in. We sturen je een bevestigingse-mail met een link waarmee je jouw wachtwoord kan resetten.
Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?
Ga naar ‘Mijn TopParfumerie’ in de rechterbovenhoek van het scherm. In het menu vindt je de optie ‘Wachtwoord wijzigen’ terug. Gelieve eerst je oude wachtwoord in te voeren en geef daarna een nieuw wachtwoord in. Het nieuwe wachtwoord moet tenminste 6 karakters lang zijn, welke je vervolgens nogmaals moet bevestigen.
Hoe kan ik mijn factuuradres wijzigen?
Ga naar ‘Mijn TopParfumerie’ in de rechterbovenhoek van het scherm. Daar vind je de optie ‘Mijn profiel updaten’ terug. Hier kan je onder meer je factuuradres maar ook je telefoonnummer en e-mailadres wijzigen.
Hoe wijzig ik mijn leveringsadres?
In het menu ‘Mijn TopParfumerie’ vind je de optie ‘Mijn profiel updaten’ terug.
Hoe verwijder ik mijn account?
Gelieve het contactformulier te gebruiken om ons team op de hoogte te stellen als je je klantaccount wil verwijderen.
Online klachtenprocedure
In het geval van problemen en inconsistenties streven we altijd naar een oplossing voor onze klanten. Ons team staat je graag te woord wanneer je op zoek bent naar advies of ondersteuning. Je kan ons een e-mail sturen naar service@topparfumerie.nl of gebruik maken van het contactformulier.