Mijn account

 

Het lukt niet om me aan te melden voor ‘Mijn TopParfumerie’
Gelieve na te gaan of u het correcte e-mailadres hebt ingevoerd. Misschien hebt u in het verleden een ander e-mailadres gebruikt? Is het wachtwoord wel correct? U moet een combinatie van letters en cijfers gebruiken die tenminste 6 karakters lang is. U kan gebruik gemaakt hebben van kleine en grote letters, A-Z, en de nummers 0-9.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen?
Ga naar ‘Mijn TopParfumerie’ in de rechterbovenhoek van het scherm. Klik op de link ‘Wachtwoord vergeten?’ en voer uw e-mailadres in. We sturen u een bevestigingse-mail met een link waarmee u uw wachtwoord kan resetten.

Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?
Ga naar ‘Mijn TopParfumerie’ in de rechterbovenhoek van het scherm. In het menu vindt u de optie ‘Wachtwoord wijzigen’ terug. Gelieve eerst uw oud wachtwoord in te voeren, en geef daarna een nieuw wachtwoord in. Het nieuwe wachtwoord moet tenminste 6 karakters lang zijn, welke u vervolgens nogmaals moet bevestigen.

Hoe kan ik mijn factuuradres wijzigen?
Ga naar ‘Mijn TopParfumerie’ in de rechterbovenhoek van het scherm. Daar vindt u de optie ‘Mijn profiel updaten’ terug. Hier kan u onder meer uw factuuradres, maar ook uw telefoonnummer en e-mailadres wijzigen.

Hoe wijzig ik mijn leveringsadres?
In het menu ‘Mijn TopParfumerie’ vindt u de optie ‘Mijn profiel updaten’ terug.

Hoe verwijder ik mijn account?
Gelieve het contactformulier te gebruiken om onze klantendienst op de hoogte te stellen als u uw klantenaccount wil verwijderen.

Online klachtenprocedure
In het geval van problemen en inconsistenties streven we altijd naar een oplossing voor onze klanten. Onze toegewijde klantendienst staat u graag te woord wanneer u op zoek bent naar advies of ondersteuning. U kan ons bereiken op het nummer +31 880 306 945 (openingsuren: ma.-vr. 9:00-17:00). U kan ons daarnaast ook een e-mail sturen naar info@topparfumerie.nl of gebruik maken van het contactformulier om uw klacht in te dienen.