Klantenservice


Hoe kan ik klant worden bij TopParfumerie.nl?
Wanneer u online een bestelling plaatst bij TopParfumerie, kan u ervoor kiezen om een klantenaccount aan te maken. Zo kan u al uw gegevens bewaren voor uw volgende aankoop. U kan u ook registreren zonder onmiddellijk een product aan te kopen. Klik simpelweg op de link ‘Aanmelden’ in de rechterbovenhoek van het scherm en daarna op ‘Nu registreren’.


Hoe kan ik de klantenservice contacteren?

De beste manier waarop u onze klantenservice kan contacteren is via het 
contactformulier.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
De eenvoudigste manier om een bestelling te plaatsen is door dit te doen in onze online webshop. Eerst plaatst u de producten die uw wilt bestellen in het winkelmandje. Vervolgens klikt u op ‘Ga naar afrekenen’. Hier kan u de verzendingsmethode selecteren, uw facturatieadres ingeven en de gewenste betaalmethode selecteren.

Bent u ontevreden met onze dienstverlening? 
Alle feedback is welkom aangezien deze toont hoe we onze dienstverlening in de toekomst kunnen verbeteren. Iedere klacht wordt serieus genomen en op een vertrouwelijke manier behandeld. Als u een probleem ervaarde met de levering van uw bestelling, dan staat onze klantenservice u graag te woord. Gelieve het contactformulier te gebruiken om het probleem verder af te handelen.


Hoe kan ik me in- of uitschrijven voor de nieuwsbrief?

U kan uw e-mailadres ingeven in het vak ‘Nieuwsbrief’ en daarna klikken op de knop ‘Abonneer’ om u op te geven voor onze nieuwsbrief. Daarna moet u uw inschrijving nogmaals bevestigen via de link die we u per e-mail toesturen. Indien u al deze stappen succesvol voltooid hebt, zullen we u voortaan onze nieuwsbrief op regelmatige basis toesturen met aanbiedingen, promoties en weggeefacties. U kan uzelf op eender welk moment uitschrijven op onze nieuwsbrief via de link ‘Uitschrijven’ die u kan terugvinden in elke e-mailnieuwsbrief die we u toesturen.